2/19/2021

Senin Olmaya Geldim Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Senin Olmaya Geldim Sözleri

  4 yorum
Senin Olmaya Geldim Sözleri
Senin Olmaya Geldim Şarkısını Kim Yazdı Senin Olmaya Geldim Şarkısını Kim Besteledi

Senin Olmaya Geldim isimli ölümsüz eserlerden olan şarkının sözlerini Halit Çelikoğlu yazmış ve bestesini ise Selami Şahin yapmıştır.
Senin Olmaya Geldim şarkısını başta Selami Şahin olmak üzere, Ebru gündeş, Emel Sayın ve başka profesyonel sanatçılar tarafındanda seslendirilmiştir.

Senin Olmaya Geldim Sözleri:
Dün akşam yine benim
Yollarıma bakmışsın
Gelmeyince üzülüp
Perdeyi kapatmışsın

Kalbindeki derdine
Derman olmaya geldim
Sakın artık üzülme
Sende kalmaya geldim

Yıllar var ki hasretim
O gül yüzüne
KararIıyım bu gece
Senin olmaya geldim
Benim için ağlayıp
Gözyaşları dökmüşsün
Yollarıma bakıpta
Hep boynunu bükmüşsün

4 yorum :

  1. bu şarkının söz ve müzik kıbrıslı ahmet beleviye aittir (zamanında 10 tl ye ihtiyacı oldugundan selami şahine satmıştır)

    Gara Mehmet

    YanıtlaSil
  2. Şarkıyı seslendiren kısmına Selami Şahin Emel Sayın yazmışsınız ama bu şarkıyı asıl meşhur eden kişi olan GÜLLÜ yü unutmuşsunuz. Emeğe saygı biraz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şarkıyı meşhur eden kişi Ercan TURGUT tur bilginize .

      Sil
  3. SENİN OLMAYA GELDİM' ŞARKISININ ÖYKÜSÜ
    Çelikoğlu, bir dönem çok sevilen 'Senin Olmaya Geldim' adlı şarkının öyküsünü şu sözlerle anlattı:
    'O zamanlar bir hanımla evlilik hazırlığım vardı. Haftada bir gün onun yanına gidiyordum. Çamaşırlarımı yıkar bana verirdi. Onunla görüşeceğim bir gün bir arkadaşım beni aldı kulübe götürdü.
    O akşam gidemedim, hanımın yanına. O hanım da beni saat 2'ye kadar beklemiş. Ertesi gün telefonla konuştuk. (Seni bekledim, aç yattım) dedi. Ondan sonra Sultanahmet Parkı'na indim. Orada 'Dün Akşam Yine Benim Yollarıma Bakmışın gelmeyince üzülüp perdeyi kapatmışsın' sözlerini yazdım. Sonra bu parçayı Selami Şahin okudu. Bu parçayı çok okuyan olmuştu o yıllarda.'

    YanıtlaSil