2/19/2021

24 Kasım 2 Kıtalık Öğretmenler Günü Şiirleri

  1 yorum
2 Kıtalık Öğretmenler Günü Şiirleri
24 Kasım Öğretmenler Günü Şiirleri 2 Kıta

Öncelikle Bütün Öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü Yürekten Kutluyor, Sevgi ve Saygılarımızı Sunuyoruz..!

Aşağıda ilköğretim sınıfları için 2 kıtadan oluşan 24 Kasım Öğretmenler Günü şiirleri yer almıştır.

SÖZ VERDİM ÖĞRETMENİME
ögretmenim,babam,ana kucagım
okulum,ilim,şehrim,bucagım
sınıfımsa,evim,barkım,ocagım
söz verdim ögretmenime
büyük adam olacagım

yeteri kadar çalışacagım
rakibimle yarışacagım
elbette aralarına karışacagım
söz verdim ögretmenime
büyük adam olacagım
Gönderen: Sümeyye Gürbüz

***

BİLGİLİ ÖĞRETMENİM
Hep bize bilgi öğrettin
Hiç bizden bıkıp gitmedin
Bizi hiç boş bırakmadın
Benim bilgili öğretmenim

Tüm bilgilerini bize verdin
Bize çalışmayı öğrettin
Bizim için emek ettin
Benim bilgili öğretmenim
Gönderen: İrem Şişman

ÖĞRETMENİM
Kalbimizdeki sevginin
Vardır iki sahibi
Annemle babam biri
Biride öğretmenim

Öğretmenin sevgisi
Belki daha da üstün
Şefkatle titrer sesi
Bizim için bütün gün
Ayşe Ayzıt Bekirhan

***

SEVGİLİ ÖĞRETMENİM
Geçen yıl bilmiyordum.
Ne okuma ne yazma.
Sönmez ışıklar tutan,
Siz oldunuz yoluma.

Bir yıl içinde bana,
Çok bilgiler verdiniz.
Anne sevgisi gibi
içimdedir sevginiz.
Vefa Çağan
Kaynak: forumdaş, güllüm, egitimhane

1 yorum :