10/06/2021

Ses Nasıl Güzelleşir? Sesin Güzel Olması İçin Ne Yapmalı?

  25 yorum
sesi güzelleştirmek için ne yapılır
Ses Güzelleşmesi İçin Neler Yapılmalı Ses Güzelleşmesi ve Gürleşmesi İçin Yapılması Gerekenler?

Öncelikle sesin güzel olması için akciğerlerin çok iyi durumda olması şart. Bu nedenle kesinlikle ve kesinlikle sigara içilmemelidir.
Yutak, Gırtlak ve Akciğerlerde mukus olmaması için alkol, şekerli kahve (özellikle 3 ü bir arada olanlar), şekerli çay, asitli içecekler tüketilmemelidir.
Bunlar yerine getirilirse sesin pürüzsüz ve su akışı sağlanmış olur.
Gelelim ses güzelliği için yapılması gerekenlere.
Bunun için eskiden beri kullanılan 2 yöntem vardır. Bunlardan biri çiğ yumurta içmek. Bize göre çiğ yumurtanın ses için pek faydası yok. Ancak sesin güzelliği için ikinci yol varki... Bu ispatlanmış bir gerçektir oda acı tüketmek.
Doğulu olan birçok ünlü varki bu ünlülerin hem sesleri güzel hemde çok yanık sese sahipler. Doğulu ünlülere soruluyor "Sesinizin güzelliğini neye borçlusunuz" diye. Doğulu ünlülerin ise hemen hemen hepsininde yiyeceklerde acıyı fazla tüketmeye borçlu olduklarını vurguluyorlar.
Her ses güzeldir ama önemli olan sesin eğitilmesidir.
Tiyatro sanatçısı olan biri, çocuklara ses eğitimi verirken şahit olduğumuz bir noktayı paylaşmak isteriz.
Sesin güzel ve gür olması için verilen eğitim oldukça basit bir yöntemdi... Balon şişirmek...
Evet yanlış okumadınız bildiğimiz balonu şişirmek. Ama tabi bu balonlar küçük ve ucuz olan balonlardı. Hani eskiden bakkallarda satılırdı tanesi 5 kuruştu :))) şimdi ne kadar bilmiyoruz ama o balonlardan şişirmek.
Balon şişirme tekniği olacak tabiki... Balonu öyle rastgele değil, derin bir nefes alıp var gücünüzle tek seferde yani tek üfleme ile bu balonu şişirmelisiniz. Bu şekilde ses gitgide çok gür ve güzel olmaya başlıyor.

25 yorum :

  1. balon haaaaa süpermiş deniycem

    YanıtlaSil
  2. @AdsızUlaştığınız sonucuda burada paylaşısanız diğer arkadaşlarada bir ön bilgi sahibi yapmış olusunuz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Aynen bende balon bulabilirsem eğer , deniyeceğim... :)

    YanıtlaSil
  4. bende deneyeceğim ama denemene gerek yok sesim zaten güzel;-)

    YanıtlaSil
  5. ben rap söylemek istiyorum sizce bu yöntemler işe yararmı

    YanıtlaSil
  6. gerçekten işe yerıyor çok teşekürler

    YanıtlaSil
  7. Ma bu teknigi nezaman kacksez tekrarlamamiz lazim ?

    YanıtlaSil
  8. İBRAHİM TATLISES dünyanın en güzel sesi

    YanıtlaSil
  9. bende urfalıyım özelikle isot çok tüketiyorum sesimin güzel olduğunu söylerler ama buna pek inanmıyorum .yakında gitar alıcam balonu deneyeceğim bakalım ...

    YanıtlaSil
  10. sesim güzeldir ama daha da güzelleşmesi için deneyeceğim ama umarım ki verdikleri bilgi doğrudur yoksa herkes yanlış bilgi verirse halimiz yamannnn

    YanıtlaSil
  11. Ben balona pek fazla inanmıyorum ama biberi fazla tüketiyorum balonuda deniyecegim inşallah faydası olur

    YanıtlaSil
  12. yardımınız için TEŞEKKÜR ederim

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim sayenizde sesim daha güzel olacak:3

    YanıtlaSil
  14. adsız neyin peşindesin..sesim güzel diyosun.güzel olacak diyosun..ne dediğini bi anlasak..

    YanıtlaSil
  15. İboda ses mes kalmamısş artkn yeni guzel sesler ckktı

    YanıtlaSil
  16. mantıklı ama uzun sürer

    YanıtlaSil
  17. Ben de deneyeceğim bir arkadaşımla yarışa girdik ben yenecegim...

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel yöntemler var. •~•

    YanıtlaSil
  19. Abi ben sesimin sadece güzel saf olmasını istiyorum.Sence gerçekten balon şişirirsem sesim güzelleşirmi?

    YanıtlaSil
  20. bende denicem bakalım olacak mı.

    YanıtlaSil
  21. bende denicem benim ses kalın yani orta güzel o yüzden bakalım denizcem olcakmı

    YanıtlaSil
  22. abi benim ses kalın ama bu yöntem işe yaricaksa ne mutlu bana çok teşekkür ederim yardımınız için benimde sesimin güzel olmasını yani güzel şarkı söylemek istiyordum benim ses güzel ama annemgil hiçbi tpki vermiyor bunu denicem :)

    YanıtlaSil